Koszt naprawy jest ustalany indywidualnie dla każdej usterki.

W związku z bardzo dużą różnorodnością napraw nie jesteśmy przedstawić kosztów przykładowych tym bardziej że różnią się one w każdym serwisie co sprawia dezorientacje klienta. Podstawą jest DIAGNOZA = WYCENA.

Stosujemy metodę „nie naprawiasz – nie płacisz” czyli BEZPŁATNEJ wysyłki i wyceny naprawy po pełnej diagnozie sprzętu w naszym serwisie w celu pozostawienia klientowi decyzji na 24h.

Po akceptacji kosztów przez klienta doliczana jest tylko kwota za bezpieczne odesłanie sprzętu (w zależności od terminu realizacji i sposobu wysyłki od 10,00zł* – 20,00zł*)

Specjalne zamówienia są opłacane dodatkowo do rachunku klienta:

  • dojazd do klienta do 200km od siedziby firmy – 100,00zł*
  • naprawa expres(poza kolejką napraw) – 80,00zł*
  • specjalistyczne bądź trudno dostępne części – 50,00zł*
  • obsługa naprawy poza granicami kraju – 50,00zł*

*Podawane ceny są wyrażone w kwotach brutto (zawierają podatek Vat 23%)
Płatności odbywają się gotówką w siedzibie firmy za pobraniem u kuriera bądź za pomocą płatności internetowych DOTPAY.
Wszystkie części użyte do napraw są fabrycznie nowe i posiadają gwarancję producenta.
Reklamacje zgodne tylko na podstawie okazania przesłanej dokumentacji lub paragonu.
Na życzenie wystawiamy faktury VAT.